  • Data: 2014-03-21 17:08:45
    Temat: Re: powstać ma Rada ds. Unikania Opodatkowania
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.03.2014 13:55, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello hikikomorisan,
    >
    > Friday, March 21, 2014, 1:06:57 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nikt nie każe Ci być zadowolonym. Chodzi o zrozumienie prostych i
    > bardzo smutnych spraw.

    Super, to dalej bede uwazal, ze mnei to wkurfia :p

    > Krótko: jakby Polacy nie byli tak cwani i szanowali prawo, to tak

    Nie da sie szanowac durnego prawa.

    > rozbudowany aparat urzędniczy nie byłby potrzebny.

    gdyby prawo bylo madre i proste takze.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l