  • Data: 2014-03-22 12:47:40
    Temat: Re: powstać ma Rada ds. Unikania Opodatkowania
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Użyłem PKB jako obiektywny współczynnik porównywania w pojedynczym
    > kraju. Nigdzie nie pisałem, że jest jakiś "dobry", po prostu jest w
    > miarę obiektywny, w dodatku prowadzony od dość dawna.
    >
    > Do tematu wracając: Lepsi są też od Belgii i UK.
    > Kojarzą Ci się z dobrobytem, czy nie?

    Akurat Tajwan to dosc slaby przyklad na "niekojarzenie sie z
    dobrobytem", bo to kraj nowoczesniejszy od wiekszosci krajow Europy, z
    dobrobytem, czysty, bezpieczny, o wysokim standardzie zycia.

    Biedy w Tajwanie jest bardzo malo, w przeciwienstwie do wymienianych w
    watku krajow Europy:

    http://www.indexmundi.com/belgium/population_below_p
    overty_line.html

    http://www.indexmundi.com/poland/population_below_po
    verty_line.html

    http://www.indexmundi.com/united_kingdom/population_
    below_poverty_line.html

    http://www.indexmundi.com/taiwan/population_below_po
    verty_line.html

    Chiny to oczywiscie drugi biegun, wiecej wspolnego ma z nowoczesnym
    niewolnictwem, wyzyskiem, bardzo glebokim rozwarstwieniem spolecznym,
    totalnym zanieczyszczeniem calego kraju.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com