  • Data: 2014-03-22 00:06:56
    Temat: Re: powstać ma Rada ds. Unikania Opodatkowania
    Od: Wiesiaczek <W...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.03.2014 12:39, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Zarobkami takimi, że ten Niemiec jadąc do Polski mógł sobie pozwolić na
    > wszystko, a Polak na nic w Niemczech, bo nawet tej koli nie mógł się
    > napić, bo musiałby wydać wszystkie zaskórniaki. Więc nie chrzań z łaski
    > swojej

    Jakiś tępy jesteś? Przeczytaj jeszcze raz i nie wyjeżdżaj tu z tanią
    demagogią.

    > A jaki procent zarobków szedł na zakup komputera (w Polsce i w Niemczech)?

    Nie odpowiada się pytaniem na pytanie.
    Ale rozumiem, że masz na myśli komputer Odra?

    > Ma - gdyż pokazuje wartość tej złotówki. Pieniądz to zobowiązanie - i
    > jeśli nie ma pokrycia, to jest niewiele warty. Może warto by pouczyć się
    > o historii pieniądza.

    Akurat złotówka miała pokrycie i wszystko funkcjonowało w miarę
    poprawnie a dużo lepiej niż obecnie.

    > Zresztą chyba pod koniec lat 80 - ktos pokazał, jak zwiększyć 4.5
    > krotnie wartość złotówki... - Można było jedno złotówki użyć jako
    > podkładki pod gwoździe, przy mocowaniu papy - takie podkładki kosztowały
    > 4.5 zł sztuka...

    Pierdolisz, to tani dowcip i w dodatku go spaliłeś.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)