  • Data: 2014-03-21 10:29:30
    Temat: Re: powstać ma Rada ds. Unikania Opodatkowania
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.03.2014 10:13, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > A co za róznica mieć te butelki , czy tamte? Z wyrzucaniem śmieci do
    > lasu nie radziła sobie ani tamta władza, ani obecna.

    Rozniaca taka, ze mamy wiecej przepisow dot. smieci jak i wiecej
    urzednikow zajmujacych sie smieciami - a tych ostatnich, smieci znaczy,
    w lasach nie ubywa.

    Najgorsze jest to, ze urzednik jest bezsilny moca ustawy. Jak napotyka
    na problem to go nie rozwiazuje - w sensie takim, ze jak przepis jest
    bzdurny, to urzednik postapi wedle bzdurnego przepisu.

    Jak przedsiebiorca napotyka jakas bzdure to ja poprawia, podejmujac taka
    lub inna decyzje biznesowa. Jak napotyka bzdurny przepis to szuka
    obejscia zgodnie lub niezgodnie z prawem. Aby zrealizowac okreslony cel.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l