  • Data: 2003-08-12 20:52:14
    Temat: Re: pieczątka firmowa
    Od: "a4" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz przykładowo obowiązek podać "oznaczenie" (zawierające
    > imię i nazwisko) "w stałym miejscu prowadzenia" oraz
    > w "ofertach sprzedaży bezpośredniej lub wysyłkowej", każdy
    > kontrahent ma prawo wiedzieć jak się nazywasz.
    firma działa w sieci i zajmuje sie usługami internetowymi :)
    zapoznalem sie juz miedzy innymi z ustawa o swiadczeniu
    uslug droga elektroniczna; wiem co trzeba podoawac na
    stronie www... zastanawiam sie tylko jak to jest z podawaniem
    na jakiej podstawie dziala firma - wpis do ewidnencji dzial. gosp.
    wydany przez .............. i pytanie podawac numer czy nie?!?!
    wsrod przyszlych klientow mamy 2 firmy windykacyjne i one
    zapowiedzialy iz napewno nie podadza informacji o numerze
    wpisu do ew. dzialalnosci gosp. na stronach ktore robimy dla nich
    jak twierdza osoby z tych firm nip regon - ok te dane ktore sa na
    pieczatce. ale numer wpisu nie poniewaz wtedy osoba ktora
    chcialaby np. wziac abonament na moja firme ma komplet informacji
    do wystaiwenia falszywych dokumentow.... wydruk wpisu latwo
    zrobic mozna. pieczatke wyrobic za 25 zl - hyh - powiedzieli mi ze
    wola zaplacic ew. kare niz placic za nie swoje zobowiazania.....
    co myslisz o tym?

    > ...bo ? (tak z ciekawości...)
    imie oraz drugie imie i nazwisko dosc dlugie - zajmuja 2 rzadki duzego
    automatu
    bardziej rzucaja sie w oczy niz nazwa firmy, czy reszta.... dlatego wole bez
    :)

    > IMHO niekoniecznie :)
    dzieki :)

    pozdrawiam