  • Data: 2003-08-12 22:11:13
    Temat: Re: pieczątka firmowa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 12 Aug 2003, a4 wrote:
    [...]
    >+ na jakiej podstawie dziala firma - wpis do ewidnencji dzial. gosp.
    >+ wydany przez .............. i pytanie podawac numer czy nie?!?!
    >+ wsrod przyszlych klientow mamy 2 firmy windykacyjne i one
    >+ zapowiedzialy iz napewno nie podadza informacji o numerze
    >+ wpisu do ew. dzialalnosci gosp. na stronach ktore robimy dla nich
    >+ jak twierdza osoby z tych firm nip regon - ok te dane ktore sa na
    >+ pieczatce. ale numer wpisu nie poniewaz wtedy osoba ktora
    >+ chcialaby np. wziac abonament na moja firme ma komplet informacji
    >+ do wystaiwenia falszywych dokumentow.... wydruk wpisu latwo
> [...]

    ...a numer uzyskać w UM/UG. Przecież wpis jest *jawny* !!
    Jakby był tajny - to nie stanowiłby żadnego zabezpiecznia
    dla kontrahenta :]

    >+ pieczatke wyrobic za 25 zl - hyh - powiedzieli mi ze
    >+ wola zaplacic ew. kare niz placic za nie swoje zobowiazania.....
    >+ co myslisz o tym?

    J.w. Myślę że podpisu tak łatwo podrobić się nie da :[
    A abonament to na co miałby być (ten "potencjalnie kradziony") ??

    >+ > ...bo ? (tak z ciekawości...)
    >+ imie oraz drugie imie

    Drugiego żadna ustawa nie nakazuje zapodawać :), AFAIK.

    >+ i nazwisko dosc dlugie - zajmuja 2 rzadki duzego automatu
    >+ bardziej rzucaja sie w oczy niz nazwa firmy, czy reszta.... dlatego wole bez
    >+ :)

    Acha :)

    pozdrowienia, Gotfryd