  • Data: 2003-08-13 21:15:25
    Temat: Re: Odp: pieczątka firmowa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 Aug 2003, złodziej podatków wrote:

    >+ Użytkownik a4 <a...@o...pl> [...]
    >+ A gdzie prosze Szanownych Grupowiczow jest powiedziane ze musze miec
    >+ pieczatke ????? Nie ma takiego obowiazku. [...]

    I słusznie. Ale jak A4 chce pieczęci to ja mu zabraniał nie będę...
    Czy ktoś wspominał że "musi mieć" ?
    [...]
    >+ A jezeli nie ma obowiazku posiadania pieczatki to jak moze istniec wymog
    >+ umieszczenia na niej takich a nie innych informacji.

    Zwyczajnie, tak jak KPiR (o ile istnieje) ma mieć stosowne rubryki
    (ale wcale nie musisz mieć KPiR prowadząc DG - zawsze można PK
    wybrać :]), paliwo stosowną ilość opału ekologicznego :> czy
    jeżdżąc pojazdem samochodowym po drogach publicznych trzeba
    mieć prawo jazdy (ale "samochodu mieć nie kazali").
    IMHO - na co najmniej jednej pieczęci musi być REGON. Do pozostałych
    można wtedy się tłumaczyć że są "uzupełniające i akurat REGONu
    nie powielano" ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, pieczątka :))