  • Data: 2003-08-13 21:19:18
    Temat: Re: pieczątka firmowa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 Aug 2003, maup wrote:

    >+ januszk.. wrote:
    >+ > czy jednak faktury vat nie musza zawierać pieczęci?????
    >+ Muszą zawierać oznaczenie podmiotu.

    AFAIK niekoniecznie :)
    Ustawa o VAT wymaga żeby była podana nazwa DG (a to zgodnie
    z PDG mniej niż oznaczenie) - jest gdzieś jeszcze przepis który
    przeoczyłem (np. że na dokumentach ksigowych ma być oznaczenie
    czy jakoś tak) ??

    >+ AFAIR jedyne podmioty, z którym nie da się współżyć bez pieczątki to
    >+ banki.

    Nieprawda :)
    Na grupie były zeznania że banki przyjęły papier "działalność
    nie posiada pieczęci", zdaje się że w którymś banku internetowym
    też widziałem coś podobnego w FAQ :) (albo podpieczętować
    albo oświadczyć że "pieczątki niet").

    >+ Nawet w ZUSie [...]

    :)
    Zeznaję że IMHO najtrudniejsza do "przejścia bez pieczątki"
    może być... TP S.A. :>

    pozdrowienia, Gotfryd