  • Data: 2003-08-12 21:37:57
    Temat: Re: pieczątka firmowa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 12 Aug 2003, MagdaK. wrote:

    >+ Użytkownik "a4" <a...@o...pl> napisał [...]
    >+ > firmy. i teraz czy na pieczace musi znalezc sie jeszcze imie i nazwisko?

    IMHO niekoniecznie. Przestrzegam że to nie znaczy, że możesz
    nie podawać swojego imienia i nazwiska *w ogóle* - jako
    przedsiębiorca (ty, a nie "twoja działalnosć" - ona nie ma
    osobowości prawnej !) masz "szanować dobre obyczaje" ! (nie
    żartuję, zapis z ustawy PDG :))
    Masz przykładowo obowiązek podać "oznaczenie" (zawierające
    imię i nazwisko) "w stałym miejscu prowadzenia" oraz
    w "ofertach sprzedaży bezpośredniej lub wysyłkowej", każdy
    kontrahent ma prawo wiedzieć jak się nazywasz.

    >+ > rozmawialem z roznymi osobami prowadzacymi dzialalnosc i mowia
    >+ > roznie - 1 osoba ze trzeba a kilka mowi ze nie. Ale one zakladaly firmy
    >+ > dawnie wiec mowia ze moze cos sie zmienilo... prawde mowiac nie
    >+ > chcialbym dawac imienia i nazwiska na pieczace - wolalbym tylko nazwe.

    ...bo ? (tak z ciekawości...)

    >+ > powidzcie wg. was trzeba czy nie?

    IMHO niekoniecznie :)
    [...]
    >+ Wg mnie na pieczatce obowiazkowo powinienes podac jeszcze nr NIP

    Masz pomysł dlaczego ??

    >+ lub Regon.

    ...a to tak. Przypomnę że grupowicze wyciągali cytaty: nakaz
    jest zawarty w ustawie o statystyce :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, na pieczątce wszystko co wlazło :))