  • Data: 2010-12-17 08:10:43
    Temat: Re: moment powstania przychodu
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A można na rondzie skręcić w lewo?

    3 dni temu byłam świadkiem/prawie ofiarą. Jest u nas takie rondo, które
    na wysepce ma wzgórek porośnięty krzakami, nie widać co jest za
    krzywizną, ale na rondzie zasadniczo nie jest to utrudnienie.. do czasu
    aż zza tego wzgórka nie wyjedzie na czołowe dziadek w czapce.
    Kawy już nie musiałam pić.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813