  • Data: 2010-12-17 22:05:59
    Temat: Re: moment powstania przychodu
    Od: "Jagna W." <w...@a...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:iegluf$kkn$1@news.onet.pl...

    > 1. Poprosi o stosowne oświadczenie podatnika

    A jeśli podatnik oświadczy nieprawdę, to jak US to sprawdzi?

    > 2. Zobaczy daty i godziny na wydruku (jeśli są)

    Data musi być, godzin w większości przypadków nie ma (osobiście spotkałam
    się z godzinami tylko na fakturach paliwowych).

    > 3. Poprosi nabywcę o informacje, kiedy i jak otrzymał towar oraz fakturę

    Ale przecież sam Gotfryd przywrócił mnie do pionu twierdząc, że sposób i
    moment otrzymania faktury i towaru nie ma nic wspólnego z momentami
    wystawienia tej faktury i wydania towaru przez sprzedawcę. Sprzedawca mógł
    postąpić właściwie, a mimo to np. faktura dociera wcześniej, a towar
    później.
    Poza tym czy wszyscy notują, którego dnia przyszedł towar? Czy jest taki
    obowiązek?

    > 4. Przeprowadzi zakup kontrolowany

    O tym pierwszy raz słyszę.
    Jako kto (w sensie jaki podmiot?) US miałby dokonać tego zakupu?

    Pozdrawiam
    JW