  • Data: 2003-01-27 15:21:39
    Temat: Re: mieszkanie kupić i sprzedać czy odwrotnie?
    Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    >
    > Zamierzam zmienić mieszkanie na wieksze. Ktos stwierdził, abym pamietał, ze
    > trzeba zachowac właściwa kolejność, aby uniknąć podatku. Jednak, czy poza
    > UoPDOF (zwolnienia przedmiotowe) są jeszcze inne przepisy wykonawcze
    > precyzujące temat?
    >
    > Jak to wygląda w przypadku zamiany mieszkania?
    > Mieszkanie własnościowe (nie spółdzielcze)
    >
    > Fires

    Witam, przy zamianie podatek zapłacisz tylko od różnicy ( no chyba ,ze uda Ci
    sie zamienić bez dopłaty) Jeśli w gre wchodzi sprzedaz Twojego i kupno
    wiekszego, to pamietaj by najpierw miec umowe notarialna sprzedazy swojego
    mieszkania a potem (moze być na drugi dzien) umowa notarialna na zakup
    nowego.I tez o ile wiem zaplacisz podatek od roznicy doplaty jaka bedzie
    wynikala z obu umow.
    Ja zrobiłam kilka lat temu odwrotnie (3 dni roznicy w umowach - kupilam a potem
    sprzedalam) i zaplacilam straszny podatek od sprzedanego. Teraz juz jestem
    madrzejsza.
    Pozdrawiam.Malgorzata