  • Data: 2003-01-28 18:03:10
    Temat: Re: mieszkanie kupić i sprzedać czy odwrotnie?
    Od: "Slawek" <t...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:436f.00000232.3e3695f0@newsgate.onet.pl...
    [...]
    > No, ja nie wiem czy tu ma zastosowanie art.21.updof ?
    > na temat zamiany, mozesz poczytac wchodzac na nizej podany link
    >
    > http://muzeum.gazeta.pl/Iso/Plus/Dom/Wiezam/020rap.h
    tml#10

    Może sie myle, ale chodzi mi o podatek dochodowy, a to chyba nie to samo co
    podatek od czynnosci cywilno-prawnej.

    > a tak na marginesie , to czasem warto wydac pare groszy na fachowa porade
    > jakiegos prawnika, bo moze sie okazac ,ze przez jakies male przeoczenie
    > przepisow narazamy sie na niepotrzene koszty i jest za pozno by cos
    odkrecic.

    A to prawda - jestem w sytuacji poszukiwania mieszkania do kupna/zamiany.
    Jak dojdzie do konkretów to niewyklucvzone że skorzystam z porady fachowca.
    Tak, czy inaczej dziekuje za pomoc. :-)

    Fires