  • Data: 2003-01-28 14:38:40
    Temat: Re: mieszkanie kupić i sprzedać czy odwrotnie?
    Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jasne, dzieki... juz sie doczytałem (art 21. updof)
    >
    > Fires

    No, ja nie wiem czy tu ma zastosowanie art.21.updof ?
    na temat zamiany, mozesz poczytac wchodzac na nizej podany link

    http://muzeum.gazeta.pl/Iso/Plus/Dom/Wiezam/020rap.h
    tml#10

    a tak na marginesie , to czasem warto wydac pare groszy na fachowa porade u
    jakiegos prawnika, bo moze sie okazac ,ze przez jakies male przeoczenie
    przepisow narazamy sie na niepotrzene koszty i jest za pozno by cos odkrecic.