eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkikonto w banku- DGRe: konto w banku- DG
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out1.kab
    elfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!nx02.iad01.newshosting.
    com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
    a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Fri, 18 Jun 2010 21:28:06 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: konto w banku- DG
    In-Reply-To: <4c1b5e7a$0$2595$65785112@news.neostrada.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1006182123340.2956@quad>
    References: <lz1ix142ahwx$.16wv115offzkb$.dlg@40tude.net>
    <4c040c10$0$19168$65785112@news.neostrada.pl> <hu1asl$7o7$1@news.onet.pl>
    <4c0496a5$0$17089$65785112@news.neostrada.pl> <hu2c9c$48s$1@news.onet.pl>
    <4...@x...googlegroups.com>
    <hvdjna$voe$2@srv.cyf-kr.edu.pl> <hvdm9i$cbb$1@news.onet.pl>
    <k...@c...fuw.edu.pl> <hvdpdi$llp$1@news.onet.pl>
    <k...@c...fuw.edu.pl> <hvfd32$ef7$1@news.onet.pl>
    <k...@c...fuw.edu.pl>
    <4c1b5e7a$0$2595$65785112@news.neostrada.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 38
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1276890551 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17105 83.15.167.123:63276
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:224069
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 18 Jun 2010, mvoicem wrote:

    > (18.06.2010 13:09), Michal Jankowski wrote:
    >>
    >> Znaczy - _brak_ możliwości załatwienia czegoś twarzą twarz z
    >> urzędnikiem bankowym to jest zaleta, którą wypada się chwalić?
    >
    > W pewnym sensie tak - bo tam gdzie jest dostępny dostęp marmurkowy -
    > pewne rzeczy można załatwić tylko i wyłącznie marmurkowo.

    Oj, niekoniecznie.
    Z rzeczy które były "przymusowe" np. w przypadku Inteligo,
    przypominam sobie wyłącznie rozporządzenie ministra finansów
    :P (to żeby TG było) nt. datowania znaczków skarbowych
    na wekslu :>
    Za to *możliwość* załatwienia czegoś w kontakcie bezpośrednim
    raczej jest zaletą.
    Tak, nie ma nic za darmo, nie zaprzeczam.

    > mB zrywając z marmurem - musiał opracować również na te "pewne rzeczy"
    > procedury zdalne.

    Jaaaaaasna.
    Pamiętamy.
    Koncept z obowiązkiem wysłania oryginału wpisu do EDG, tak dla
    przykładu. To potrafił wymyśleć tylko bardzo wysoko ceniony
    specjalista od księgologii stosowanej (i równie daleko oderwany
    od życia, jakim jest "mała DG", certyfikaty na zarządzanie
    księgowością banku niewątpliwie miał).

    To tak sobie przy okazji ponarzekałem ;)

    > Dla mnie to zaleta - wizyta w marmurze to oznacza co najmniej 0.5h czasu
    > straconego podczas obsługi

    Nikt nie pisał o *obowiązkowym* korzystaniu z marmurka.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1