  • Data: 2010-06-18 19:28:06
    Temat: Re: konto w banku- DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Jun 2010, mvoicem wrote:

    > W pewnym sensie tak - bo tam gdzie jest dostępny dostęp marmurkowy -
    > pewne rzeczy można załatwić tylko i wyłącznie marmurkowo.

    Oj, niekoniecznie.
    Z rzeczy które były "przymusowe" np. w przypadku Inteligo,
    przypominam sobie wyłącznie rozporządzenie ministra finansów
    :P (to żeby TG było) nt. datowania znaczków skarbowych
    na wekslu :>
    Za to *możliwość* załatwienia czegoś w kontakcie bezpośrednim
    raczej jest zaletą.
    Tak, nie ma nic za darmo, nie zaprzeczam.

    > mB zrywając z marmurem - musiał opracować również na te "pewne rzeczy"
    > procedury zdalne.

    Jaaaaaasna.
    Pamiętamy.
    Koncept z obowiązkiem wysłania oryginału wpisu do EDG, tak dla
    przykładu. To potrafił wymyśleć tylko bardzo wysoko ceniony
    specjalista od księgologii stosowanej (i równie daleko oderwany
    od życia, jakim jest "mała DG", certyfikaty na zarządzanie
    księgowością banku niewątpliwie miał).

    To tak sobie przy okazji ponarzekałem ;)

    > Dla mnie to zaleta - wizyta w marmurze to oznacza co najmniej 0.5h czasu
    > straconego podczas obsługi

    Nikt nie pisał o *obowiązkowym* korzystaniu z marmurka.

    pzdr, Gotfryd