eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkikonto w banku- DG › Re: konto w banku- DG
  • Data: 2010-06-19 09:38:46
    Temat: Re: konto w banku- DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 19 Jun 2010, mvoicem wrote:

    > (18.06.2010 21:28), Gotfryd Smolik news wrote:
    >> Za to *możliwość* załatwienia czegoś w kontakcie bezpośrednim
    >> raczej jest zaletą.
    >
    > Problem w tym że często to jest jedyna możliwość :)

    Podawałem konkretny przykład - Inteligo, i z tego co pamiętam
    z okresu zakładania konta, istniała pełna swoboda wyboru, papierki
    można było załatwić zarówno w oddziale PKO jak i czysto korespondencyjnie.

    Nie, NIE odnosiłem się do przypadków kiedy banki wprowadzają
    własne, powiedzmy: "niewygodne" ograniczenia.
    Protestowałem przeciwko tezie jakoby *możliwość* korzystania
    z oddziału miała być wadą samą w sobie - a najwyraźniej nie
    tylko Ty kojarzysz "możliwość" z "przymusem", proszę o uważniejsze
    stosowanie słownika ;)

    >>> mB zrywając z marmurem - musiał opracować również na te "pewne rzeczy"
    >>> procedury zdalne.
    >>
    >> Jaaaaaasna.
    >> Pamiętamy.
    >> Koncept z obowiązkiem wysłania oryginału wpisu do EDG
    [...]
    > No ale jakoś to się dotarło i działa :)

    Nie zaprzeczam :)
    (i konto tam mam)

    >> Nikt nie pisał o *obowiązkowym* korzystaniu z marmurka.
    >
    > No ale niektóre (wszystkie?) banki marmurkowe do dzisiaj nie opracowały
    > procedur zupełnie zdalnego dostępu do konta.

    Nie odnosiłem się do "banków marmurkowych" w Twoim rozumieniu,
    odnosiłem się do banku z dostępem elektronicznym w którym jest
    *możliwy* dostęp 'en-face' :)
    I to jest zaleta, nie wada (może i kosztuje, ale jak klienci
    korzystają niewiele, to i kosztuje niewiele).

    > Np. w Millenium zapomniałem hasła - zonk, muszę jechać do oddziału bo
    > inaczej się po prostu nie da.

    Widać to nie jest bank z dostępem elektronicznym :|
    Zmień bank ;)

    > Nie twierdzę że marmur jest bezużyteczny, nie twierdzę że mB jest
    > superhiper - z najwyższej półki. Ale dla kogoś kto tak jak ja - lubi w
    > dzień z tego dnia korzystać, zaś wieczorem/w nocy załatwia uciążliwości
    > papierkowe (+ rano na pocztę) - możliwość załatwienia wszystkiego
    > korespondencyjnie jest plusem.

    Ano jest.
    To teraz poproszę o wskazanie wad takiego rozwiązania jak w Inteligo
    - że w razie czego *można* (i *tylko* można!) załatwić niektóre
    rzeczy niekorespondencyjnie, zanosząc papierek do oddziału PKO.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1