  • Data: 2010-06-20 06:36:15
    Temat: Re: konto w banku- DG
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_P wrote:

    > BTW aby była jasność: w Inteligo mam konto firmowe i za pobieranie
    > z niego gotówki w bankomacie PKO BP kasowano mi prowizję. Nie wiem,
    > jak wygląda to w sytuacji wybierania gotówki z ROR-a Inteligo.

    No ale to chyba normalne było kiedyś, że operacje w bankomacie
    kartą z firmowego w wielu bankach były jakoś płatne nawet jeśli bankomat był
    "własny".
    Ja zawsze wybierałem kartą z ROR Inteligowego bezpłatnie.
    Tyle, że to było tak dawno, że nikt nie pamięta takich opłat, bo dziś wydaje
    się nie mogli kiedyś tak doić klientów.
    A teraz w Inteligo po zmianie na nową taryfę pojawiła mi się np na firmowym
    opłata
    miesięczna 1zł za kartę, która od zawsze była nieaktywowana, bo ta karta
    była do niczego niepotrzebna.
    W starej taryfie tej opłaty nie było, a karta sobie była nieaktywna.
    Teraz pewnie się okaże, że nie da się z tej karty zrezygnować.