  • Data: 2010-06-19 13:10:07
    Temat: Re: konto w banku- DG
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (19.06.2010 11:38), Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Sat, 19 Jun 2010, mvoicem wrote:
    [...]
    > Nie odnosiłem się do "banków marmurkowych" w Twoim rozumieniu,
    > odnosiłem się do banku z dostępem elektronicznym w którym jest
    > *możliwy* dostęp 'en-face' :)
    > I to jest zaleta, nie wada (może i kosztuje, ale jak klienci
    > korzystają niewiele, to i kosztuje niewiele).

    [...]
    > Ano jest.
    > To teraz poproszę o wskazanie wad takiego rozwiązania jak w Inteligo
    > - że w razie czego *można* (i *tylko* można!) załatwić niektóre
    > rzeczy niekorespondencyjnie, zanosząc papierek do oddziału PKO.

    Niezupełnie twierdzę że rozwiązanie w Inteligo jest złe. Chodzi mi o to,
    że mBank w czasie kiedy powstał (Inteligo jeszcze nie było), zrywając z
    marmurkiem poczynił znaczący krok na przód.

    Z resztą - (popraw mnie jeżeli się mylę ) Inteligo też w swoich
    początkach było bytem czysto wirtualnym.

    Gdyby nie powstał mBank , zaś Inteligo zostałoby stworzone nie przez
    Bankgeselshaftcostam tylko przez PKO, stawiam dolary przeciwko orzechom
    że nie byłoby możliwości załatwienia wszystkiego korespondencyjnie i po
    pewne rzeczy trzebaby drałować do oddziału.

    p. m.