eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkikonto w banku- DGRe: konto w banku- DG
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
    peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    2.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    Date: Fri, 18 Jun 2010 13:54:53 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.1.9) Gecko/20100423
    Thunderbird/3.0.4
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: konto w banku- DG
    References: <lz1ix142ahwx$.16wv115offzkb$.dlg@40tude.net>
    <4c040c10$0$19168$65785112@news.neostrada.pl> <hu1asl$7o7$1@news.onet.pl>
    <4c0496a5$0$17089$65785112@news.neostrada.pl> <hu2c9c$48s$1@news.onet.pl>
    <4...@x...googlegroups.com>
    <hvdjna$voe$2@srv.cyf-kr.edu.pl> <hvdm9i$cbb$1@news.onet.pl>
    <k...@c...fuw.edu.pl> <hvdpdi$llp$1@news.onet.pl>
    <k...@c...fuw.edu.pl> <hvfd32$ef7$1@news.onet.pl>
    <k...@c...fuw.edu.pl>
    In-Reply-To: <k...@c...fuw.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 25
    Message-ID: <4c1b5e7a$0$2595$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.122.248
    X-Trace: 1276862075 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2595 83.23.122.248:41337
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:224056
    [ ukryj nagłówki ]

    (18.06.2010 13:09), Michal Jankowski wrote:
    > Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> writes:
    >
    >>>> No i? Nadal mBank był pierwszy internetowy.
    >>>
    >>> W jakim sensie?
    >>
    >> W takim, że pierwszy internetowy czy wirtualny. Nawet w Twoim tekście to
    >> napisano.
    >
    > Znaczy - _brak_ możliwości załatwienia czegoś twarzą twarz z
    > urzędnikiem bankowym to jest zaleta, którą wypada się chwalić?

    W pewnym sensie tak - bo tam gdzie jest dostępny dostęp marmurkowy -
    pewne rzeczy można załatwić tylko i wyłącznie marmurkowo.

    mB zrywając z marmurem - musiał opracować również na te "pewne rzeczy"
    procedury zdalne.

    Dla mnie to zaleta - wizyta w marmurze to oznacza co najmniej 0.5h czasu
    straconego podczas obsługi - do tego dochodzi jeszcze ewentualna
    kolejka, dojazd, szukanie miejsca do parkowania oraz to że marmur jest
    dostepny w niezbyt dla mnie wygodnych godzinach.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1