  • Data: 2006-05-25 06:29:32
    Temat: Re: faktura + umowa o dzieło
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:Pine.WNT.4.60.0605240042380.200@athlon>
    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> pisze:

    > Nie widzę przeszkód do zawierania umów o dzieło na które
    > wystawia się f-ry VAT. Całkiem sporo firm takie umowy
    > zawiera.

    Ale po co zawierać dodatkową umowę o dzieło, jeśli prościej jest wystawić
    fakturę/rachunek za usługę?
    Z drugiej strony po co/jakim cudem wystawia się fakturę, jeśli rozliczenie
    następuje z tytyłu rachunku za umowę o dzieło?
    Idąc dalej - z tytułu faktury odprowadza się podatek VAT, a z tytułu umowy
    podatek dochodowy.
    Po grzyba płacić jedno i drugie?
    Nie wiem - albo coś mylę albo czegoś tu nie rozumiem ;-)

    --
    Nixe