    From: "Anax WRC" <h...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: dostarczenie faktury
    Date: Wed, 18 Jun 2008 10:54:34 +0200

    Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:g2ui9s$an$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    > na kim ciąży odpowiedzialność za dostarczenie faktury?
    >
    > dokładnie chodzi o stacje benzynowe Neste - kupuje się benzyne płacąc
    > kartą, dodatkowo mam kartę identyfikacyjną Neste.
    > Na koniec miesiąca dostaje zbiorczą fakturę za zakupy.
    > Problem polega na tym, że notorycznie dostaję faktury mocno opóźnione.
    > Wystawiają zaraz po końcu miesiąca - a np. za kwiecień dostałem 29 maja

    ja dostaje tak kolo 10

    > Oni twierdzą, że są czyści bo fakturę wystawili i wysłali pocztą i mają
    > temat w poważaniu

    tak mi powiedzieli jak im napisalem ze poczta strajkuje i co w takim
    wypadku. Stwierdzili ze wywiazali sie z umowy i dostarczyli na poczte. Kopie
    wyslali faksem.
    Tak czy inaczej wielokrotnie wspominalem ze powinni wprowadzic fakt
    elektroniczna, zeby mozna bylo sobie ze stronny pobrac. Stwierdzili ze
    usilnie nad tym pracuja. Zobaczymy jak usilnie

    pzdr
    Anax