  • Data: 2008-06-18 14:12:56
    Temat: Re: dostarczenie faktury
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z wtorek 17 czerwiec 2008 11:59
    > (autor Maddy
    >
    > A to znów nie wiem z jakiego listu :D Bo zupełnie mi umknął.

    Mo coś Ty. Przecież to ja nie czytam Twoich postów a nie odwrotnie,
    podobno. Tak gdzieś słyszałam ostatnio.

    Jak to było z tą drzazga w oku bliźniego?

    Ale jeśli
    > chodzi o mBank to wpłaca się we wpłatomatach bezprowizyjnie albo w dowolnym
    > banku.

    To nie ja kręcę. To jednak Tobie się kręci.
    Kolega potrzebował _wypłacić_ 50k złotych ze swojego konta w mbanku.
    5tys limitu na karcie.
    Skończyło się na tym że przelał nam bo mamy konto na tym świecie, tak a
    propos.

    A _wpłacałam_ ja. Inne pieniądze, innego dnia i opisałam to w innym poście.
    I był tam wpłatomat. Nazwany, po to żebyś się już całkiem pogubił (bo
    jestem przecież pieruńsko złośliwa i takie rzeczy po całych nocach
    obmyślam), _maszyną_.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl