  • Data: 2008-06-18 21:28:51
    Temat: Re: dostarczenie faktury
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 18 czerwiec 2008 16:12
    (autor Maddy
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g3b57v$sd3$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Mo coś Ty. Przecież to ja nie czytam Twoich postów a nie odwrotnie,
    > podobno. Tak gdzieś słyszałam ostatnio.

    Nawet google tego nie czytają.

    http://groups.google.pl/groups/search?q=Mog%C5%82am+
    albo+wzi%C4%85%C4%87+t%C4%85+got%C3%B3wk%C4%99+i+prz
    espacerowa%C4%87+si%C4%99&qt_s=Przeszukuj+grupy

    więc musiałaś to jakoś utajnić

    > Ale jeśli
    > To nie ja kręcę. To jednak Tobie się kręci.
    > Kolega potrzebował _wypłacić_ 50k złotych ze swojego konta w mbanku.

    Tak. Żeby zanieść gotówkę w walizce. Na co ja się zdziwiłem, że ktoś jest
    tak dziwny, że chce 50kzł w gotówce i że w XXI wieku się robi przelewy.

    > A _wpłacałam_ ja. Inne pieniądze, innego dnia i opisałam to w innym
    > poście.
    > I był tam wpłatomat.

    No to jak był, to jaki problem? Był i już.

    --
    Tristan