    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: dostarczenie faktury
    Date: Tue, 17 Jun 2008 11:59:57 +0200
    <g300rn$qku$3@inews.gazeta.pl> <g301re$j29$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <g3124o$4ns$1@news.onet.pl> <g350pu$i5s$2@news.onet.pl>
    <g355q7$354$1@news.onet.pl> <g359fe$qs5$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <g35aid$h66$2@news.onet.pl> <g35chq$57l$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <g35k3r$hgk$1@news.onet.pl> <g35ml1$1ru$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <g35ngb$t4t$1@news.onet.pl> <g35r3p$pcv$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <g35r78$9cs$1@news.onet.pl> <g35s7b$blq$1@news.onet.pl>
    <g35ubk$its$1@news.onet.pl> <g36fkc$8uo$1@news.onet.pl>
    <g36hhk$2e8$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g36hub$h9s$1@news.onet.pl>
    <g36iqu$b56$1@atlantis.news.neostrada.pl> <g37o55$c9$1@news.onet.pl>
    <g37qmc$mas$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g37v4n$n0m$1@news.onet.pl>

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z wtorek 17 czerwiec 2008 09:48
    > (autor Maddy
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <g37qmc$mas$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Tak, bo szklana kula mi się zepsuła, a ty tak kręcisz, tak kręcisz, tak
    > kręcisz.

    Bosz, sorry. Będę pisać proste zdania jednoorzeczeniowe i ograniczę
    przydawki.
    W każdym razie spróbuję...

    A Ty spróbuj komentować to co ja pisze a nie manowce swoich myśli.
    Wtedy przestanie Ci się tak kręcić, kręcić, kręcić... w głowie.

    Ja nie odpowiadam za twoje twórcze interpretacje.

    > Tak, bo mówiłaś, że to sprzedawca wymagał od ciebie gotówki. I to ty latałaś
    > po mieście z gotówką.

    Możesz zacytować? Nie byłe tego wcale dużo. Mniej niż 8 postów na pewno.

    Bo coraz silniejsze mam wrażenie że nie potrafisz czytać zdań złożonych.
    Np. takiego:

    banku gdzie _wpłaciłam_ to w maszynie w 3 minuty albo szukać innego
    _nabywcy_.

    To była jedyna sugestia kto sprzedał a kto kupił w tej konkretnej
    transakcji, reszta to twoje zawroty głowy.

    Naprawdę mogę moje wypowiedzi rozłożyć na czynniki pierwsze,
    przeanalizować i objaśnić Ci niezrozumiałe związki frazeologiczne.
    Powiedz tylko słowo.

    > a podobno wszystko legalnie załatwiałaś.

    O cholera.
    Fakt, sprzedawanie temu co zapłaci najwięcej ale woli płacić gotówką to
    przestępstwo.

    Czy ty czasem nie tęsknisz do socjalizmu za bardzo?

    > No z tą połową to chyba przesadzasz. Nie wiem czy tak statystycznie wyjdzie.

    To są informacje ogólnie dostępne i ile ktoś się światem zewnętrznym
    dalej swoje nosa interesuje.

    > A nawet jeśli, to wyłącznie przez stare babcie oraz ludzi z lasu.

    Bardzo mało masz od czynienia z finansami innych. Ok. Większość ludzi
    tak ma. No nawet dobrze.

    Ale zdziwienie, że istnieją dookoła zjawiska o których nie wiesz jest
    wybitnie śmieszne. Tak samo jak niedowierzanie że ktoś może podjąć
    niezrozumiała dla Ciebie decyzję - ergo myśleć inaczej.

    > A dziwić się mogę, również faktowi niemania konta. To skrajnie niewygodne.

    Straszne. Ktoś ma inne spojrzenie na "wygodę". Świat się kończy.

    > książeczki jeszcze są? :-O Przecie to nie ma sensu. Mieć konto bez konta i
    > bez zalet konta?

    > Może pełnoprawni, ale pełnosprawni raczej nie :-P

    To co? Eutanazja?
    A może wystarczy odebrać praw obywatelskie?

    Wiem! Nakażemy im ustawowo założyć konta żebyś Ty nie odczuwał
    psychicznego dyskomfortu na myśl o niewygodach w życiu emerytek i
    zbieraczy grzybów.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl