  • Data: 2008-06-17 11:06:25
    Temat: Re: dostarczenie faktury
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 17 czerwiec 2008 11:59
    (autor Maddy
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g382cb$757$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    =
    wasz znak: <g35r3p$pcv$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > A propos, jak z mbanku wypłacić 50tys gotówką?
    > Kolega ma problem, musi wpłacić zadatek za dom a sprzedający nie ma
    > konta w banku.
    >
    > Maddy
    =

    Faktycznie chodziło o kolegę. Przepraszam, komentowałem samo zdarzenie i
    kwotę 50kzł, a nie osobę.

    > Bo coraz silniejsze mam wrażenie że nie potrafisz czytać zdań złożonych.
    > Np. takiego:

    > banku gdzie _wpłaciłam_ to w maszynie w 3 minuty albo szukać innego
    > _nabywcy_.

    A to znów nie wiem z jakiego listu :D Bo zupełnie mi umknął. Ale jeśli
    chodzi o mBank to wpłaca się we wpłatomatach bezprowizyjnie albo w dowolnym
    banku.

    > O cholera.
    > Fakt, sprzedawanie temu co zapłaci najwięcej ale woli płacić gotówką to
    > przestępstwo.

    ,,Może to kasa z narkotyków?''

    > To co? Eutanazja?
    > A może wystarczy odebrać praw obywatelskie?

    A czy ja pisałem? Pisałem pełnospraw

    Po części tak. Bo przez takich ,,wolnych'' moja żona musi latać do banku po
    gotówkę i ryzykować zdrowie i bezpieczeństwo oraz stać w kolejkach do
    Szacownego PeKaO.

    > Wiem! Nakażemy im ustawowo założyć konta żebyś Ty nie odczuwał
    > psychicznego dyskomfortu na myśl o niewygodach w życiu emerytek i
    > zbieraczy grzybów.

    A to jest jakaś opcja. W końcu dlaczego mamy utrzymywać kasjerkę, bo 3
    emerytki mają fizia i nie chcą konta?

    --
    Tristan