  • Data: 2009-01-23 09:27:39
    Temat: Re: domena w koszty
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale dla WNiP takiego wyjatku nie ma - i dobrze to pamietam, bo
    > sam oberwałem kiedyś na grupie za pomieszanie ST z WNiP :)
    > Sprawdź sobie przepis art.22b - tam nie ma warunku "własności"!
    > (czyli *wyjątku* od zasady "nabycia w celu").
    >
    > Natomiast zasada, że jak coś zaliczy się do ST lub WNiP to to
    > coś się amortyzuje wygląda podobnie :)

    generalnie kylixa kupilem po to by zrobic program ktory bede sprzedawac po
    zalozeniu DG :)
    wersji proff dla celow osobistych sie nie kupuje :)

    A w jakiej czesci (i po jakiej cenie) moge wpisac laptopa rocznego do
    srodkow trwalych a amortyzacje do kosztow?
    Procz gadu, poczty itp jest wykorzystywany glownie w DG, a przed tem byl na
    nim robiony soft przeznaczony dla DG.

    i co sie dzieje jezlei cos w rzucimy w koszty i okaze sie ze w danym
    miesiacu przychod bedzie zerowy lub na tyle maly ze nie bedzie czego obnizac
    ?
    Przepadaja czy przechodza na kolejny miesiac?

    I czy moge wrzucic w koszty lub do srodkow trwalych a tam amortyzacje w
    koszty zakupione miesiac przed rozpoczaeciem DG (na fakture z moim nipem)
    przeznaczone dla DG zestaw do podpisu elektronicznegi Certum ?
    --
    http://zabijacz-czasu.niesfornazyta.pl - forum ogólnotematyczne bez
    rejestracji !