  • Data: 2009-01-24 10:17:30
    Temat: Re: domena w koszty
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> szukaj wiadomości tego autora

    > A co najmniej tak wychodzi, wbrew tzw. "chłopskiemu rozumowi".

    > Już Ci napisali - najlepiej w cenie zakupu.
    > Przepis jest jasny i prostu :)
    > BTW: poczytaj sobie zarówno przepisy jak i archiwa grupy, naprawdę
    > polecam.

    wystarczy miec paragon, czy musi byc faktura ?

    > Rozliczasz się na KPiR?
    > Bo wychodzi że NAPRAWDĘ powinieneś poczytać (archiwa i przepisy).
    > Przecież to podstawa - podatek dochodowy rozlicza się *rocznie*, zaś
    > zaliczki rozlicza się *narastająco* (licząc *za każdym razem* od
    > początku roku).

    dobra doszedlem w ksiazce do rozdzialu rozliczenie roczne :)
    W uproszczeniu
    llicze co miesiac od poczatku roku, jak bede miec do zaplacenia zaliczke to
    place, w danym miesiacu patrze jaka wyszla zaliczka
    odejmuje od niej wszystkie wplacone zaliczki w danym roku i mam zaliczke do
    zaplaty w danym miesiacu.
    czy tak?

    > Nie wypowiem się, ale IMHO nie podlega pod komplikację związaną
    > z "inwestycją w DG" o której napisałem wyżej.
    > Jest to bowiem wydatek "uboczny", podobnie jak opłata za zarejestrowanie
    > DG, zakup druków i podobne - nie stanowi "właściwej DG" (a więc
    > nie przesądza o jej prowadzeniu).

    no dobra ale oplate skarbowa za vat R moglem wrzucic :)

    > Ale jest to WNiP, i tu bym przeszkodę widział (wbrew stanowisku jureq,
    > acz trzeba przyznać że zmiany o WNiP też mam do poczytania :D)

    Zestaw stanowi czytnik + karte + roczny podpis

    P.