  • Data: 2009-01-26 09:29:07
    Temat: Re: domena w koszty
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie możesz 0. Możesz po prostu nie wpisywać tego kompa do EŚT. Nie pozbawi
    > cię to możliwości wpisywania w koszty materiałów eksploatacyjnych i częsci
    > o wartości < 3500.

    Jak to możliwe? Nie mam kompa w EST i mogę go ulepszać? Mogę np. dokupić
    dysk twardy, albo wymienić kartę graficzną?

    > Dla laptopa obojętne, ba zazwyczaj nie dokupuje się do niego drogich
    > ulepszeń. W wypadku komputera lepiej EŚT, bo wtedy przynajmniej wiadomo co
    > zrobić z ulepszeniami > 3500.

    Czyli, jeśli komp jest tylko na ewidencji wyposażenia to nie mogę go
    ulepszać częściami, które podniosą wartość ponad 3500?

    Co z zakupem np drukarki, to też jest ulepszenie, czy osobny element
    wyposażenia?

    Jeśli kupię soft, np. Office'a za 700 pln, to zwiększa on wartość kompa?
    To jest WNiP i jak to później zdjąć z DG? Jak sprzedam płytki to podpadnę
    pod kasę fiskalną, czyli co sprzedać licencję, a płytki dodać gratis?

    pzdr.
    Mariusz