  • Data: 2009-01-27 10:46:48
    Temat: Re: domena w koszty
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MariuszM pisze:
    > Super, dzięki.
    > Powiedz mi tylko dlaczego 7 lat, rozumiem, obowiązek trzymania
    > dokumentacji, jest przez 5 lat, jeszcze rok też rozumiem (no może nie do
    > końca :) ), ale skąd 7 lat?

    7 lat to za mało. Standardowo termin przedawnienia to 5 lat. Ponadto
    termin ten może być wydłużony o 3 lata bez wiedzy podatnika, jeśli US
    będzie wykonywał jakieś czynności sprawdzające za granicą. Ponadto
    termin przedawnienia liczy się od roku złożenia deklaracji, lekko licząc
    trzymanie papierów 10 lat nie jest paranoją.

    --
    Liwiusz