  • Data: 2009-01-27 10:58:15
    Temat: Re: domena w koszty
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27-01-2009 o 11:53:28 MariuszM <m...@t...onet.pl>
    napisał(a):

    > No dobra, ale obowiązek jest 5 lat, i co zrobi kontroler, jak mu powiem, że
    > spaliłem papiery starsze niż 5 lat?

    5 lat od końca roku w którym upływa termin rozliczenia.
    Czyli dla PIT 6 lat.
    Ale jest tuzin przypadków gdzie termin przedawnienia ulega zawieszeniu
    i nie płynie - a Ty o tym nie wiesz.

    Więc jeśli już spaliłeś te papiery to:
    1) Nie masz faktur kosztowych - a więc koszty=0 i VAT naliczony=0
    2) Szacowanie przychodów
    3) 1+2=Dopłata podatku z odsetkami
    4) Kary z KKS

    --