  • Data: 2009-01-23 08:26:35
    Temat: Re: domena w koszty
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jeśli zakup "zwykłego kosztu" nie odbywa się *w celu*, tylko
    > koszt jest ponoszone w *innym* celu, a dopiero *póżniej* następuje
    > "przeznaczenie" na cele gospodarcze, to mamy problem.
    > Ustawa nie przewiduje uznania "przeznaczenia" za podstawę do zaliczenia
    > wydatku w koszty!
    > Jest (nie do końca logiczny) wymóg, aby *w momencie zakupu* *celem
    > zakupu* było DG - inaczej nie jest to koszt.

    Czyli jak mam kompa składaka kupionego jeszcze przed rozpoczęciem DG to mogę
    go wrzucić do ST tylko za 0 zł?
    Chcę go wrzucić, bo potem mam zamiar go rozbudowywać i części już normalnie
    wrzucać w koszty. Czy tak można?
    Jak się potem pozbyć takiego ulepszonego ST? Można go zezłomować, skoro po
    kilku latach nie nadaje się już nawet do sprzedaży? Czy to w ogóle może być
    ST skoro nic nie kosztował? Jak to wycenić?

    Kupiłem też laptopa z Vistą, cena mniejsza niż 3500, mogę całość, komputer z
    systemem operacyjnym zaliczyć jednorazowo w KUP?

    pozdrawiam
    Mariusz