  • Date: Thu, 18 May 2006 21:01:48 +0100
    From: Erion Kuka <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: dochody w angli i w polsce

    piotr wrote:
    > panowie czyli krotko muwiac jak zamkne to moje konto gieldowe i jestem
    > rezydentem anglii i nie mam absolutnie nic innego wspolnego z polska naawet
    > zameldowania.to wtedy musze tylko zaplacic podatek za gielde?z gory wielkie
    > dzieki za pomoc i pozdrawiam

    To bedzie zalezec od US. Musisz ich przekonac, ze osrodek interesow
    zyciowych przeniosles na Wyspy. Badz wiarygodny ;) he he.
    Nie wiem naprawde, poradz sie doradcy podatkowego, ktory dziala w Twojej
    miejscowosci i zna realia dzialania tamtejszego US. Kazdy US podejmuje
    decyzje bazujac na przepisach, prcedensach i wytycznych z centrali ale
    nie oznacza to, ze podatnik bedzie rowno traktowany tzn. US w Radomiu
    moze robic problemy ale juz US w Olkuszu zapomni o calej sprawie.

    Oto Polska przecie ;) zapomniales dlaczego wyjechales?

    pozdrawiam
    Erion