  • Data: 2005-08-07 16:43:44
    Temat: Re: auto os. firma jak nie moc odliczyc VAT
    Od: Marek G <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    6 Aug 2005 06:52:27 +0200, t...@p...fm (Tomasz Staszewski)
    pisal(a):

    >A możesz rozwinąć? Bo IMO to na tym nie da się stracić (przy założeniu
    >trzymania samochodu powyżej 6 miesięcy - ale jak ktoś potrzebuje nowego
    >samochodu na <6 mies to chyba lepiej wynająć).

    Witam,.

    O ile dobrze zrozumiałem regulacje prawne, to GDY_MOGĘ odliczyć nawet
    część VAT, to przy sprzedaży MUSZĘ naliczyć i idprowadzić cały VAT,
    nawet po 5 latach użytkowania.

    I przy droższym pojeździe może się zdarzyć, że konieczny do
    odprowadzenia VAT przy sprzedaży zeżre z nawiązką całe odliczenie.

    Ale mogę się mylić w rozumowaniu i dlatego prosiłem o wyjaśnienie.

    --
    Pozdrawiam - Marek