  • Data: 2005-08-07 18:53:34
    Temat: Re: auto os. firma jak nie moc odliczyc VAT
    Od: Marek G <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 7 Aug 2005 19:35:33 +0200, "Cavallino" <k...@...pl>
    pisal(a):

    >Gdy możesz odliczyć część VAT to nie odprowadzasz VAT od sprzedaży.
    >Tylko wtedy tak się dzieje gdy możesz przy zakupie odliczyć cały VAT.

    To zmienia zasadniczo postać rzeczy. Dzięki za sprostowanie.

    >O ile sprzedaż drożej niż kupiłeś, albo gdy drastycznie podniesie się stawka
    >VAT.
    >Czyli raczej nie masz szans stracić.

    Przyjmując zwolnienie z naliczenia VAT przy sprzedaży oczywiście masz
    rację.
    Moje kalkulacje polegały na odliczeniu 6kzl z VATu nabywając samochód
    za 120 kzl i odprowadzeniu 22% VAT przy sprzedaży 5 latka za 50kzl.
    Ograniczenie podstawy amortyzacji do 20kEuro znam.

    --
    Pozdrawiam - Marek