    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zawieszenie działalności - pułapki
    Date: Thu, 14 Jan 2010 21:15:47 +0100

    > On 2010-01-14, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
    > [...]
    > To zależy od podstawy za jaką się płaci.

    ZTCW to w DG jest to stałe, mylę się? No więc powiedzmy w wersji Standard.

    > A masz jakąś która coś takiego oferuje? Tzn. wypłaci kasę za każde ZLA,
    > a nie dopiero jak wyląduję w szpitalu.

    A ZUS płaci? A nie dopiero po miesiącu przerwy?

    No i pytanie, co się bardziej opłaca? Bo jak masz ZLA na 4 dni, to chyba
    odszkodowanie od ZUSa nie będzie wyższe niż składki na chorobowe przez lata?

    Ja się nie czepiam, żeby było jasne. ja próbuję uwidzieć scenariusz,
    gdzie mi się opłaca płacić chorobowe. Patrząc po sobie, to przez
    ostatnie 10 lat brałem ZLA około 10 razy, na okresy tygodnia mniej
    więcej, jak już naprawdę bardzo się rozsmarkałem i chciałem urwać się z
    pracy etatowej. Więc dość średniawo chyba by się opłacało dawać te
    bodajże 40zł na miesiąc.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek