    From: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zakup auta na firmę za gotówkę - jakie możliwości
    Date: Thu, 4 Feb 2010 14:24:47 -0800 (PST)

    On 4 Lut, 22:16, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > Przychód w omawianym przypadku jest zawsze! Wężykiem to sobie podkreśl i
    > zapamiętaj.

    Na szczęście sądy uważają ostatnio inaczej (wygooglaj moje posty z
    ostatniego tygodnia-dwóch: podałem sygnatury spraw, w których zapadły
    wyroki potwierdzające, że kasa zwrócona przez TU za naprawę nie jest
    opodatkowana)

    Szukałem tego rok temu, gdy pewien jegomość zatrzymał się nieco dalej
    niż koniec mojego tylnego zderzaka (a nie mam AC).

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski