  • Data: 2010-02-05 16:07:56
    Temat: Re: Zakup auta na firmę za gotówkę - jakie możliwości
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-05 14:50, 'Tom N' wrote:
    > Ależ widziałem i zadałem pytania, do których nie raczyłeś sie odnieść ni w
    > ząb.

    OK.

    > kiedy kwota staje sie należna?

    Pytasz w kontekście daty przychodu?
    Jeśli tak, to ta data nie ma przecież znaczenia.
    Datą przychodu jest data otrzymania odszkodowania.

    > czy wydatki zostały poniesione?

    Nie bardzo rozumiem pytania.

    Ale żeby zaksięgować jedynie (ewentualną) nadwyżkę odszkodowania nad
    kosztami naprawy to IMHO koszty powinny zostać poniesione.

    > jeśli były wydatki, to kiedy nastąpił ich zwrot?

    Oczywiście w chwili otrzymania odszkodowania.

    > czy, i jak zaksięgować dokumenty w KPiR?

    Różnicę pomiędzy *poniesionymi* wydatkami i otrzymanym odszkodowaniem, z
    datą faktycznego otrzymania odszkodowania.

    Pasuje?

    Piotrek