eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiŻądam fakturę - firma mówi: "doplać VAT", czy to legalne? › Re: Żądam fakturę - firma mówi: "doplać VAT", czy to legalne?
    From: "NetManiak" <a...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Żądam fakturę - firma mówi: "doplać VAT", czy to legalne?
    Date: Wed, 11 Jan 2006 23:48:31 +0100

    From: "Cavallino"
    Użytkownik "NetManiak" napisał w wiadomości
    > Oczywiście że nie.
    > Zawiadom skarbówkę tego oszusta.

    Dzieki za odpowiedz
    A w praktyce, jak to zglosic nie majac swiadkow na zaistniale zdarzenie?
    jakies pomysly? No a przede wszystkim - zalezy mi by jednak dostac ta
    fakture i nie doplacac... Czy samo zgloszenie sprawy do skarbowki rozwiaze
    moj problem? Nagminnosc takich praktyk wskazuje ze firmy to robiace czuja
    sie bezkarnie, moze jednak maja ku temu powody?

    pozdrawiam
    AK