eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiŻądam fakturę - firma mówi: "doplać VAT", czy to legalne? › Re: Żądam fakturę - firma mówi: "doplać VAT", czy to legalne?
  • Data: 2006-01-12 11:32:48
    Temat: Re: Żądam fakturę - firma mówi: "doplać VAT", czy to legalne?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 Jan 2006, Nixe wrote:

    > W wiadomości <news:Pine.WNT.4.60.0601121130260.1752@athlon>

    > Nie zawsze.
    > Ja płacąc z własnych pieniędzy uszczuplam własny portfel.
    > Płacąc pieniędzmi firmowymi uszczuplam portfel firmowy.

    A co za różnica jak jesteś WŁAŚCICIELEM wszystkiego co jest
    w firmie ?
    Zauważ - nie mówimy o spółce handlowej, w której udziałowiec
    czy akcjonariusz ma wyłącznie "własność pośrednią" - czyli
    w firmie *jako całości*.

    Mowa o DG OF w której *wszystko* stanowi własność prowadzącego,
    czy to gwóźdź czy kartka papieru czy też... dług :> albo
    np. zaległy podatek :>

    > No ale dobra - ja nie mam DG ;-)

    ...a, to wiele tłumaczy :)
    Załóż ;) to się dowiesz ;)