eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiŻądam fakturę - firma mówi: "doplać VAT", czy to legalne? › Re: Żądam fakturę - firma mówi: "doplać VAT", czy to legalne?
  • Data: 2006-01-12 13:12:49
    Temat: Re: Żądam fakturę - firma mówi: "doplać VAT", czy to legalne?
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    > A co za różnica jak jesteś WŁAŚCICIELEM wszystkiego co jest
    > w firmie ?

    Jestem współwłaścicielem i nie mogę sobie wziąć pieniędzy z konta bez
    żadnego udokumentowania tego.
    Właściciel DG może, bo dochód z wystawionych faktur jest jednocześnie jego
    prywatnym dochodem.

    > Zauważ - nie mówimy o spółce handlowej,

    A mówimy konkretnie o DG?
    Zauważ, że przyczepiłam się tylko i wyłącznie do słów Paszczaka, który pisał
    o "firmie".
    A "firma", jak łatwo zauważyć, to nie tylko DG ale również wszelkiem maści
    spółki.

    > Mowa o DG OF

    Nie. Autor wątku jedynie wspominał, że kiedyś zdarzyło mu się to w DG, a
    teraz jako osobie prywatnej.
    Z kolei Paszczak pisał o "firmie" bez doprecyzowania, o jaką "firmę" mu
    chodzi.

    > Załóż ;) to się dowiesz ;)

    A dziękuję. Dobrze mi z tym, co mam :)
    EOT, bo chyba zaszło po prostu "niedogadanie się"

    PozdrawiaM