  • Data: 2006-10-25 21:41:59
    Temat: Re: Wynajem mieszkania a VAT
    Od: "joan" <g...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > możesz wskazać linki do tych artykułów?

    Goniu, przepraszam, ale gdzies mi te artykuly przepadly, jak znajde znow, to
    podam.

    > cóz jedno z drugim ma wspólnego? o ile mówimy o kosztach związanych z
    > wynajmowaną nieruchoscią/lokalem?

    Nie wiem, sama ksiegowa nie jestem, jedynie uslyszalam taka opinie, ze albo
    wpisuje mieszkanie do ewidencji i rozliczam dochody lacznie z wszystkiego i
    wtedy mam prawo odliczac od przychodow takie koszty, jak amortyzacja,
    remont, wyposazenie mieszkania itd., albo nie wlaczam mieszkania do
    dzialalnosci i do kosztow uzyskania przychodow mam prawo zaliczyc wylacznie
    podatek od nieruchomosci. Ale im dluzej szukam informacji jakichs rzetelnych
    informacji, tym bardziej mam chec sie poddac, ksiegowosc chyba jednak nie
    dla mnie:(.
    Pozdrawiam,
    Joan