  • Data: 2006-10-26 17:48:40
    Temat: Re: Wynajem mieszkania a VAT
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Poza amortyzacją (nie wiem, nie chce mi się szukać :))

    amortyzacja też jest kosztem

    reszta w sposób
    > oczywisty jest kosztem również poza DG.

    Ale z drugiej strony

    > Mi wychodzi: "w wysokości 'zwolnione'" :)

    całkiem słusznie Ci wychodzi, skoro mi tez;-)

    > Rozumiem że *na piśmie*. To po wszystkim zapodaj sygnaturę :)

    żebyśmy mieli pewność, że taki wynajem, przynajmniej na dzień
    dzisiejszy, jest zwolniony? to chyba napisali w załączniku do ustawy?;>

    swoją drogą przestaje mnie dziwić, że MF chce wprowadzić 75 zł za
    interpretację