  • Data: 2007-02-02 02:22:07
    Temat: Re: Wprowadzenie samochodu małżonki na firmę
    Od: "s...@g...com" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Lut, 01:04, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > A ten samochód był "z własnosci odrębnej"?
    > Znaczy czy są dowody (że nie był współwlasnością).
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Nie,
    Samochód kupiłem 3 lata temu jako osoba fiz na fakture w komisie, 1,5
    roku podarowałem go małzonce, aby nie utraciła zniżek, wszystkie te
    operacje były w trakcie małżeństwa, nie przychodza mi do głowy
    sytuacje aby mogły sie pojawić dowody że nie był współwłasnością,
    darowizna zmieniła tylko sposób naliczania zniżek przez
    ubezpieczyciela i osobe w dowodzie rejstracyjnym, dzis Pani w US
    stwierdziła ( w informacji) że jesli kilometrówka to wprowadzam
    samochód na firme, pisze kilometry i zbieram faktury, jeśli samochód
    jako środek trwały to żona pisze oświadczenie ( tylko dla mnie, bez
    potrzeby rejstracji w US) , tresć oświadczenia mówi o tym że żona nie
    będzie korzystać z samochodu, ale nie mogę tego nigdzie w przepisach
    potwierdzić