  • Data: 2007-02-04 16:39:25
    Temat: Re: Wprowadzenie samochodu małżonki na firmę
    Od: "s...@g...com" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Lut, 23:37, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > Formalnie urząd jest kryty - jak nie wziął na piśmie informacji że
    > samochód nie pochodzi np. z darowizny (albo sprzedania starego samochodu
    > sprzed małżeństwa) to teoretycznie taki przypadek jest możliwy :)
    > A że US jest momentami rozliczany od "wykonania planu"...
    >
    > pzdr, Gotfryd

    W łódzkim urzędzie sprawa się toczyła, a tutaj jest sytuacja że nie
    przychodzisz i płacisz tylko sprawa darowizny jest analizowana i
    wydana została decyzja że podatek tak, oczywiście kwota podatku
    została naliczona zgodnie z przepisami czyli zniżka dla najbliższej
    rodziny itp. :), jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc w sprawie, sprawa
    prosta, zdobyć informacje nie było łatwo,

    pozdrawiam