  • Data: 2004-03-13 11:47:28
    Temat: Re: Wciagniecie aportem komputera do firmy
    Od: "latet" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sedno sprawy tkwi w czasie i koszcie ST.
    >
    > Alez ja dokladnie chcialbym zrobic tak jak piszesz, tylko problem jest
    > taki ze ja w praktyce mam juz zamkniety luty a wartosc ST balansuje na
    > granicy 3500 a w takim przypadku nie trudno o to zeby ktos probowal cos
    > znalezc.

    A napisz prosze, jak ustalales wartosc poczatkową wprowadzanego
    prywatnego kompa? I po co ustaliłeś ja tak wysoko? ;-)

    Ja troche zanizylem, przyznaje i lakos mi sie nie wydaje, ze ew. kontrola
    każe mi kompa rozkręcic i sprawdzi czy karta graficzna rzeczywiscie
    ma 64 MB RAM czy 128 albo czy plyta glowna jest warta 200 zł czy 800.
    Oczywiscie nie mam rachunkow na nic, bo mialem prawo prywatnego
    kompa sklecic z czesci uzywanych odkupionych prywatnie lub darowanych
    mi w przeszlosci przez osoby zyczliwe :-)

    Wiem, ze Gotfryd chyba uwaza, ze prowadzajac starego (calego) kompa
    do firmy trzeba rozpisac go na elementy skladowe do ostatniej
    śróbki włącznie, ale moze jest to dosc skrajna interpretacja przepisow?
    Chcialbym poznac tu jakis bezpieczny złoty srodek....
    tak aby moj "protokól przekazania" nie wygladal podejrzanie,
    ale jednoczeniie nie byl zbyt szczegolowy, bo po co?

    > Mozesz w lutym zgodnie z 22k.6 przy czym nawet jezeli byla by to
    > produkcja ST to i jak bys mogl to zamortyzowac jednorazowo wartosc
    > poczatkowa < 3500. 1000+1720netto = 2720(jezlei jestes VATowcem) lub
    > 3100 jak nie jestes wiec w Twoim przypadku to nic nie zmienia.

    Jednorazowosc mam jak w banku,
    tylko sie martwilem o to, czy nie musze czekac do nast. miesiaca.
    Choc nawet jesli bym musiał, to chyba i tak nie byloby u mnie
    "kolizji wydatkow".

    > Ja chcialbym robic tak jak piszesz, ale obawiam sie ze US moze miec inne
    > spojrzenie na cala sprawe.

    Nie rozumiem dlaczego tak sądzisz, ale nie proszę o tlumaczenie mi tego :-)
    Szkoda czasu, za głupi jestem :-)

    Pozdrawiam,

    latet