  • Data: 2004-03-15 10:28:41
    Temat: Re: Wciagniecie aportem komputera do firmy
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik latet napisał:

    > Wiele się czyta o takich przypadkach..... no wlasnie....
    > moze nie przypdkach, ale o takiej sytuacji i mozliwosci...

    Latet, napij sie wody i pomysl - wiele sie słyszy.
    Ale.. wiele sie słyszy o tym że US potrafi udupic kogoś bo sprzdedawca
    nie zarejestrwoał faktury VAT - znam takie przypadki dwa. Ja, osobiście.
    Nazwisk nie podam, tajemnica zawodowa.

    Wiele się mówi o absurdalnycy decyzjach US np. wyrzucających cos z
    kosztów, co kosztme ewidentnie powinno być. Znam takich przypadków parę.
    Dwóch "dotykałam" osobiście.

    Dużo się mówi o tym że ZUS bezprawnie odbiera renty niepełnosprawnym a
    jednoczesnie daje sie innym oszukiwac i nienalezne renty przyznaje.
    Znam takie przypadki. Znam gościa bez nóg któremu renta czasowa sie
    skończyła a nowej nie przyznali mimo że jest bez pracy. I orzeczenie o
    niepełnosprawności ma CZASOWE (wszak cuda sie zdażają).
    Manionych 'inwalidów' zdrowych jak ryby też znam.

    Nie znam nikogo, ani nie znam nikogo kto by znał kogoś komu US kazał
    płacic podatek od darmowego oprogramowania.
    Od dawna nie ukazało się żadne poważne opracownanie na ten temat w
    szanującej sie prasi (GP nie zalicza się, niestety do tej kategorii, co
    i rusz sie na czyms slizgaja, strasza niepotrzebnie a ich "eksperci"
    potrafią być rażąco nie na czasie).
    Nie opisano żadnego konkretnego przypadku.
    Czasem tylko jakieś senne marzenia paru urzędników MF. I oczywiście co
    jakis czas ktos wyciąga stary, pożółkły artykuł z GP.

    Do tego jeszcze jakiś czas temu firma JZK wypuściła paszkwil
    "ostrzegający" klientow przed darmowym oprogramowaniem, strasząc KKSem a
    poza tym uszkodzeniem sprzętu, utrata danych i innymi kataklizmami
    (parchów i deszczu żab na szczesie na liście nie było).

    I to tyle z "wiele sie mówi".
    Rownie wiele sie mówiło o talibach w Klewach i USO na zamojszczyżnie ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl