  • Data: 2002-02-01 20:53:01
    Temat: Re: Vat od benzyny w DG
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli na mój chłopski rozum jednak nie wolno odliczać benzynowego Vatu od
    > żadnych
    > samochodów osobowych, nawet tych, których udźwig przekracza 500 kg.

    W takim razie po co ustawodawca posługiwałby się w tym przepisie pojęciem
    samochód osobowy skoro dotyczyłby on jedynie samochodów dostawczych? Jak
    widać z brzmienia tego przepisu kochany prawodawca był nad wyraz dokładny bo
    przecież fragment "samochodów osobowych lub innych samochodów", można
    zastąpić ogólnie "samochody"

    > Z całym szacunkiem, ale to co pisze Samena jest według mnie
    nadinterpretacją
    > przepisu cytowanego przez Anetę ... .

    Nikt Cię nie zmusza do takiej nadinterpretacji

    > Ponadto
    > auta osobowe nie mają oreślonej ładowności. Ten termin jest
    "zarezerwowany"
    > dla aut ciężarowych, gdzie osobno określa się ładowność przestrzeni
    > ładunkowej oddzielonej od części pasażerskiej a osobno liczbę miejsc. Czy
    > dobrze rozumuję ?

    a gdzie jest podstawa prawna takiego wnioskowania?

    pozdrav
    siepacz