  • Data: 2002-02-04 22:11:21
    Temat: Re: Vat od benzyny w DG
    Od: "Krzysiek M." <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ================
    > "Nieznajomosc prawa szkodzi", "Nieznajomosc prawa nie zwalnia z jego
    > stosowania" czy jakos tak.
    > Ale poza tym - masz racje! Obowiazku nie ma! ;-)
    > --
    Zgadza się ale niestety w naszej rzeczywistości bardzo często prawo zależy
    od interpretacji :)), a ta zazwyczaj jest różna dla różnych osób.
    A mało kto sie domyśli jak jest interpretacja urzędowa. :))))))))))
    Tak więc jeśli pierwsza kontrola nie wykazła żadnych uchybień to nalezy
    przypuszcząć, że moja interpretacja jest zgodna z tą urzędową. :-))

    Krzysiek