  • Data: 2002-02-04 22:56:41
    Temat: Re: Vat od benzyny w DG
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek M." <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:a3n0jr$okb$1@news.tpi.pl...

    > Moim zdaniem ma to, że jeżeli jakis urzędnik, który powinien prawo znać
    > lepiej ode mnie, bo w końcu za co mu płacę? /pensję przecież ma z m.in. z
    > mojego podatku/ , przy pierwszej kontroli nie zakwestionował mojego
    sposobu
    > odliczania VAT-u, to może dla mnie oznaczać tylko jedno, żę to ja mam
    rację.

    Wcale nie!!!! To moze oznaczac ze Urzednik sie pomylil. Ale urzednik nie
    przyzna sie do tego publicznie ze sie pomylil tylko tobie kaza zwracac
    pieniadze jeszcze z odsetkami.
    Podobna sytuacje ale nie taka sama masz ostatnio z autami ktore kupione jako
    osobowe w swietle przepisow i prawa i w dobrej wierze przerabiane byly na
    ciezarowe po to aby kupujacy mogl odliczyc VAT. I co? Sad najwyzszy orzekl
    ze bylo to robione wbrew prawu i robiono przymiarki to zwrotu tego VATU wraz
    z odsetkami.
    Czy jakis urzednik poniosl z tego tytulu kare? Nie znam przypadku. A ktos
    wydawal zaswiadczenia ze auto jest ciezarowe.

    > A jeżeli to urzędnik sie pomylił - no cóż niech zostaną wyciągnięte w
    > stosunku do Niego kosekwencje służbowe, a ja powinienem zostać
    > poinformowany, o tym co źle robiłem, wraz z informacją że od tego momentu
    > mam odliczać tak a tak.

    Patrz wyzej. Znasz przypadek ze urzednik zostal pociagniety do
    odpowiedzialnosci?

    Zycze ci bys juz mial spokoj z te sprawa ale wroca do tego jeszcze raz.

    --

    <<<<<<<Pozdrawiam waldi >>>>>>>
    www.akwarium.any.pl